середа, 1 липня 2015 р.

Я соскучился за тобой! - Я тоже...




- Я соскучился за тобой!
- Я тоже!...[соскучилась за собой]

Так не довго був у моєму житті період, коли тревоги були солодкими, а сльози смаку завтрішньої надії. І думалось шо то є початок. І відчувалось шо то є початок. Я була впевнена що знайшла свої береги...хм....ні, блять я непросто так хотіла думати, ні! Ні, курва, я не думала і не просто знала, я просто напросто знайшла їх. І куди вони ділись?

Хто може відібрати в мене мої молочні береги? Ніхто! Ніхто, сука, не в змозі їх відібрати! Але ж вони зникли! Ну як так? "Все начиналось так хорошо..."

Мабудь то і є твоє життя, коли ти стаєш добрим і відкритим і щирим і сором'язливим. Мабудь в нормальних людей то забрати не можна.

Але " - Я не всі" [цитаты великих и не очень людей]

Немає коментарів:

Дописати коментар