вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Терпіти кохання


Наступають моменти коли мій терпець вривається. Вривається в мою голову і наводить там безлад. Він плутає всі думки і спогади, він затуляє рота моїм демонам і змушує текти водоспадами мої очі. Зашиті грубою циганською голкою губи можуть тільки терпіти біль від постійного намагання розірвати ті нитки яким зашити мої вуста і на яких тримаються наші переплутані життя.

Терпець змушує мої руки переминати пальці під столом і сточувати їх до кісток. Здається, що їх стукіт чутно вже в найтемніших глибинах океану.

Терпіти кохання - велика мука. Це терпіння розриває мою грудну клітину. Рве мою шкіру! Мої барабанні перетинки зриваються від твоїх пісень.! Припини! Будь-ласка! Я молю тебе припинити бути моїм!


Повернись у минуле і зроби так щоб ми ніколи не познайомились! Повернись у минулі наші життя і штовхни мене під потяг аби я ніколи не впізнала тебе у майбутньому! Вирушай у майбутнє і принеси мені знімки наших окремих життів, там де ми окремі і щасливі, бо інакше я не вірю що зможу прожити без тебе ще тиждень...

Немає коментарів:

Дописати коментар