понеділок, 5 жовтня 2015 р.

Коло Сансари





























Все в житті повторюється. Кажуть що життя йде по спіралі. З кожним новим життям ти просто переходиш на новий виток і виток має бути якісно вищого рівня. Це наче перехидити в наступний клас: принцип той самий - парти, вчителі, дошки, але предмети складніші. В моєму ж житті я надто довго залишаюсь на одному і тому ж місці. Який же предмет я не освоїла?Які задачі я не навчилась вирішувати?

А що, якщо я назавжди залишусь на одному і тому ж рівні? З тими ж коханцями, з тим ж фальшивими подругами  і тією ж потребою бути потрібно?

Але якщо я пройду коло в соте, може тоді я зможу зробити правильні висновки? Хоча висновками ситий не будеш, тобто на інший рівень не піднятись. Треба вчинки. Так от, якщо я пройду в соте одні і тіж самі задачі, можливо тоді я стану робити хоч шось не так як бубло до того. Інколи мені здається. що правильні вчинки це не обов'язкова умова для змін. Інколи вистачить зробити просто щось не так як минулого разу і тоді коло Сансари закрутить тебе далі. А це вже не так погано....бо зараз це коло схоже на кільця величезного пітона, який душить мене разом з пацюками, разом зі своїм обідом...

Немає коментарів:

Дописати коментар